Ідентичні новинки 2014 року Smart ForTwo і Smart ForFour

smart ua new smarts on streat

Аннет Вінклер, глава компанії Smart, висловилася щодо нових смартов наступним чином: «Більше місця, більше кольору, більше обладнання і ще більше задоволення».

За задумом творців новинки є вихідцями з однієї сім’ї, тому не дивно, що багато деталей у смартов індетічни, наприклад фари і решітка. Архітектура Smart ForTwo і Smart ForFour одинакова, двигуни у «близнюків» трьохциліндрові і змонтовані вони на задню провідну ось. Потужність ж їх становить 60 к.с., 71 к.с. (91 Н • м) і 90 к.с. (135 Н • м). Найпотужніший двигун – наддувний. Різниця між смарт яке відразу кидається в очі полягає в тому, що ForFour на 62см довший за свого молодшого брата. Саме приємно, з’явився вибір між п’ятиступінчастою “механікою” і шестидіапазонним Twinamic з двома зчепленнями.

Для нового Smart ForTwo це буде вже третім поколінням. При цьому збереглася головна особливість машини – це довжина в 2,69м і задній привід. Саме ці два параметри відігравали важливу роль при конструюванні. Однак, конструктора автомобіля зайшли далі і зменшили радіус розвороту до 6,95м з 8,65 (від бордюру до бордюру) і до 7,3 с 8,95 м (від стіни до стіни). Що безумовно є рекордним.


smart ua new smarts in parking

Коротко описавши нові смарт, їх творці переходять до розмови про безпеку. На стільки мініатюрні автомобілі не вселяють впевненості в тому, що вони здатні уберегти людське життя при надзвичайній ситуації. Представники компанії запевняють, що в силовому каркасі Tridion збільшилася частка ультрависокоміцної стали, однак точних даних не надають. Результати заводського краш-тесту смартов продемонстрував добрі результати. Проводилися випробування лобового зіткнення Мерседесів S і С класів і після удару на швидкості 50 км / год з 50-процентним перекриттям в смарті всі живі.

smart ua new smarts constract

Компанія Smart розповідає, що в передній підвісці використані елементи від Мерседеса С-класу, в той час як в задній підвісці De Dion встановлені нові пружини і амортизатори. Так само є можливість замовити спортивну підвіску. Встановивши яку смарт буде нижче на 10 мм, а хід машини буде жорсткіше. Шини стали з більш високим профілем.

У смартах присутні АБС, ESP і ASR. Так само в базову комплектацію входить мерседесівський помічник Crosswind Assist, в завдання якого входить визначення сильних поривів бічного вітру і в разі таких пригальмовувати колеса для вирівнювання руху. Системи попередження про небезпеку зіткнення і стеження за смугами – опції..

У центрі решітки – оновлений логотип. U-подібнє ближнє світло – нова риса дизайну смартов, як і ромбовидні фари. Німці визначають свій концепт бренд двома перевагами – серцем і розумом. Дизайн смарта описується словом FUN.ctional (радість і функціональність, два в одному).

Екстер’єр не зазнав особливих змін, все ті ж короткі звіси спереду і ззаду, зберігся кольорової контраст між кузовними панелями і капсулою Tridion (в наявності 40 варіантів комбінацій кольорів). Змінився смарт в капоті, тепер він більш піднятий, що наділяє машину більш спортивним виглядом і збільшилася решітка ставши перфорованою, а не стільниковою як було раніше. (Так само доступні різні кольори під тон кузова)

smart ua new smarts salon«Інтер’єр відображає цінності молодого, активного, підключеного до Мережі покоління», – вважає компанія Smart.

Контрасту вистачає і в салоні. Передню панель дизайнери поділили на дві частини: «сміливу і чуттєву зовнішню», яка опціонально може бути декорована приємною на дотик тканиною різних кольорів, і «внутрішню з функціональними елементами». Інформаційно-розважальний центр як би літає над панеллю.

Прилади повинні нагадувати такі у попереднього покоління, але представлені в новому вигляді.

Smart повідомляє, що сферичні дефлектори цікаво використовуються. Температура кондиціонера регулюється за допомогою змінного збільшувального скла. Навігацією, радіо і комп’ютером можна здійснювати контроль з трьохспицевого керма. І звичайно ж смарти повністю інтегровані зі смартфонами в додатках яких є безліч корисних програм, наприклад «розумна парковка».

Не велика різниця між двомісним ForTwo і чотиримісним ForFour ще полягає в тому, що машини виробляються на різних заводах. Перший у французькому Амбахе, а другий у Ново-Місце (Словенія). Втім, компанія Smart, запевняє, що на якість її продукції такий нюанс ніяк не вплине.

Мультимедійна система в смартах однакова – JBL. Відмінність тільки в кількості динаміків, в ForTwo їх шість, а у хетча ForFour їх дванадцять. Зручно, що сабвуфер зроблений знімним, це дозволить при необхідності збільшити місткість багажника.

Новинки мають три комплектації. У Passion, вона ж базова, включені світлодіодне ближнє світло, центральний замок з дистанційним управлінням, іммобілайзер, круїз-контроль з обмежувачем швидкості (позначку встановлює власник), зовнішній термометр з попередженням про небезпеку перемерзання, монохромний ЖК-дисплей, борткомп’ютер, електричні склопідйомники спереду. В багатших комплектаціях Prime і Proxy пропонуються обшитий шкірою мультикермо, кольоровий дисплей з діагоналлю 3,5 дюйма і підігрів сидінь.

Daimler називає ціну тільки середній комплектації з двигуном потужністю 71 к.с. – менше 11 тисяч євро за ForTwo і 11 600 євро за ForFour. Продажі в Європі почнуться в листопаді.

Паспортні дані
Габарити Smart ForTwo/Smart ForFour
Довжина, м 2,69/3,49
Ширина, м 1,66/1,66
Висота, м 1,55/1,55
Колісна база, мм 1873/2494
Об’єм багажника, л 260/730

{youtube}6dXDMWhkaFk{/youtube}

Статті

Slider